Gästbok

Tack för att du besöker våran hemsida. Skriv en hälsning här i gästboken genom att klicka på den blå knappen. Du kan också sätta in ett foto vid din hälsning.

E-post Webbsida 17. maj, 2010

Hampus

Jag glömde att siga att det skulle vara jätte roligt om ni besökte min hemsida!

E-post Webbsida 16. maj, 2010

Hampus!

Bra sida kan man siga, tycker jag i alla fall!

Mvh/Hampus

E-post 7. maj, 2010

wibjörn engelholm

Hej Jonas.
Jag förmodar att det fortfarande är du som tar emot mailen.
Först en gråga: När funderar ni på att sätta i ny fiskar. Har flera vänner från Öland som vill komma hit och fiska.
Tillsyningsman. Kan tänka mig att bli det för Svarte göl, eftersom jag bor mitt emot (och redan har satt ungdomar på flykten - vad de gjorde vet jag inte med de har alltid försvunnit på sina mopeder.
Ha en bra helg
Wibjörn

E-post 7. maj, 2010

didde

jag hittar priser på fiskekort både för medlemmar och icke medlemar. Men var kostar medlemskortet??

E-post Webbsida 7. apr, 2010

Hede Camping

Planerar ni en fiskeresa? Hede Camping har prisvärda stugor, servering med fullständiga rättigheter, bastu och tempererad pool med vattenrutschbana. Välkomna till Härliga Härjedalen!

E-post Webbsida 22. mar, 2010

AhlqvistarN

Goddagens Emmaboda-fiskare! :)

Ser att ni arrenderar vattnet i mosjön, det är en sjö man vart i sen barnsben. Uppväxt i Björnasjö/Alsjöholm men bor för tillfället i Nybro och fiskar runt om i småland, då även Mosjön, trots att det är ett par år sedan, fisket är inte som det var förr, men några stora abborrar åker det ju upp lite då och då.

Jag läste på Daniels hemsida att ni planerar en gäddfisketävling iår, jag hoppas den blir nu på våren, vårfisket är oslagbart när det gäller gäddfiske.

Som föregående talare sa, Keep up the good work, jag länkar till denna hemsidan från min blogg, vore schysst om ni kunde göra detsamma =)

E-post Webbsida 18. mar, 2010

Härlig sida!
Jag måste testa på att fiske hos er någongång !

E-post Webbsida 22. feb, 2010

Nicolas

Tak for kigget på din fine hjemmeside, som jeg har gemt i bogmärker om jeg engang kommer til Sverige for at fiske :-)

E-post Webbsida 8. feb, 2010

Vill bara säga att du har en väldigt fin hemsida :-) Keep on the good work.

E-post Webbsida 12. jan, 2010

Kurt Ulander

Hej! Det är dags nu för en riktig satsning av våra rika kraftverksbolag att återföra naturlig lax i våra älvar (skapa vandringsvägar)! Sprid information och skriv på namninsamling för detta!

Hälsningar från en av forsarna som tystnade!

Ellen

Hej!
Tack för fiskedagen ni ordnade åt oss. Jag och alla andra hade jättekul. Det var häftigt när Mikael flugfiskade.
Den där spindlen vi hittade som kunde vara under vattnen var stor och lite läskig. Sådana spindlar trodde jag inte fanns i Sverige.
Jag hoppas att det blir en ny fiskedag snart igen. Hej då!
Hälsningar Ellen

Agnes

Hej Mikael och Jonas!

Jag skulle bar vilja säga tack för en underbar fiskedag. Tack för att ni ställde upp. Det var jättekul. Som när vi fick lära oss mer om kryp och när jag fångade en mini kräfta. Och när vi fick se när de släppte ner fisk i vattnet. Det var också jätteroligt. Med det här vill jag bara säga tack och hoppas ni har det bra. Det var den roligaste fiskedagen någonsin.

Hälsningar Agnes

Eskil Martinson

Tack!

Tack Mikael och Jonas för att ni ordnade en sådan trevlig fiskedag.Jag hadde värkligen kul.Det jag tyckte var roligast var tipsrundan och fisket.Att håva var kul men svårt.
Det mest spännande och konstiga jag har varit meed om var när pappa fick en 13 kilos gädda på kastspö. Tyvär så släppte den.En vecka senare hittade vi den gäddan i en ålkista hemmavid (den hade pappas drag i munnen).Vi fick huvudet av ägaren till ålkistan.Den har en fin plats på garageväggen.

M.V.H Eskil.

simon himreus

Tack!!

tack för att ni tog er tid med oss. Det är väldigt kul att fiska för det är så lugnt och fridfullt. Fiske filmen var värkligen ett kryss i taket och boken var bra. jag har otur med fiske så jag tycer inte om det. Men det var kul att fånga min första fisk det var kul. Man fattar inte att ni kom på idén och int tog någon annan skola istället TACK! hälsnigar simon.

E-post 21. jul, 2009

Nu är det ny fisk i sjön.

Senaste kommentaren

20.06 | 16:37

Hej. Fiskar man den aktivt är det ok

20.06 | 13:47

Hej! undrar om man får fiska med fluga och flytkula? eller räknas det som mete ?

05.05 | 19:52

Hej.
Skicka ett mail till emmabodafiskeklubb@hotmail.com så löser vi det

04.05 | 18:22