Gästbok

Tack för att du besöker våran hemsida. Skriv en hälsning här i gästboken genom att klicka på den blå knappen. Du kan också sätta in ett foto vid din hälsning.

E-post 4. maj, 2014

Per Nilsson

Hej Jonas hur är det med fisk i svartegöl just nu ?

E-post 5. jan, 2014

Jonas

Hej Didde, Det är klart att det finns fisk i gölen vi gör utsättningar varjeår, senast isättningen som var i september inehöll även fisk på upp till 4kg

E-post 4. jan, 2014

didde

Finns det någon fisk i svartegöl??

E-post Webbsida 7. okt, 2013

Andreas

E-post 17. sep, 2013

Ny fisk isatt i slutet av augusti, iden omgången fanns fisk på upp till 4kg

E-post 6. apr, 2013

Hej Didde.

Vet inte exakt men sjöarna runt omkring är ca 20 -30cm så gölen borde ligga där nånstans.

Med vänlig hälsning

Jonas (ordf)

E-post 5. apr, 2013

Didde

Någon som vet hur det är med is på svartegöl?

E-post Webbsida 14. jan, 2013

Robin Franzén

Fick syn på en tävling idag, verkade spännande!
http://lordofthefly.nu/ för mer information

Länken nere till hemsida är till en Facebook Grupp som försöker samla lite tävlingar till folket om någon är intresserad så kolla gärna in där!
Mvh

E-post Webbsida 31. dec, 2012

Johnny Andersson

Havsfisketurer i Danmark. storsej. se. www.asterixturer.se

E-post Webbsida 25. okt, 2012

Ludwig signal

Hejsan!
Jag vill bara informera om en ny fiskecommunity, www.fishermen.se .
Den fungerar som facebook att man har sin egen profil, gör statusuppdateringar, startar grupper, starta allmäna evenemang osv.(finns forum med såklart). Man kan använda
sitt facebook/twitter/google konto att logga in med om inte orkar registrera sig på det traditionella sättet. Starta gärna också en grupp med erans fiskeklubbs namn:)

E-post Webbsida 30. jul, 2012

Jonas / www.flugspon.se

Hej!

Vill passa på att tipsa klubbens alla medlemmar som är nybörjare på att flugfiska om sidan www.flugspon.se. Här samlar jag välbehövlig information och inspiration som man kan vara bra för att komma igång med sitt flugfiske.

Kolla
gärna in sidan och har ni fisketips som ni tycker ska vara med på sidan (fångstuppd., bra fiskecamper, P&T vatten eller liknande) så kontakta mig gärna.

Lycka till!

E-post 9. apr, 2012

Hej.

Nä kylan har ställt det med fisket nu, man kan bara hoppas på att det bli lite varmare snart med högtryck så att dom inte blir så nertryckta och ovilliga till att äta

E-post 9. apr, 2012

Nilsson

De stod att höstens fisk var på hugget de stämde inte i söndags. ;)

E-post 30. mar, 2012

Jonas

Det kommar ut info om när det har skett en isättning, men förra årets diskar biter nu och dom är super fina

E-post 29. mar, 2012

dan karlsson

finns det några uppgifter när ni släpper i och så?

Senaste kommentaren

20.06 | 16:37

Hej. Fiskar man den aktivt är det ok

20.06 | 13:47

Hej! undrar om man får fiska med fluga och flytkula? eller räknas det som mete ?

05.05 | 19:52

Hej.
Skicka ett mail till emmabodafiskeklubb@hotmail.com så löser vi det

04.05 | 18:22